Kruuse ütles BNS-ile, et Tallinna–Tartu lennuliini osas on linn praegu äraootaval seisukohal. "Aktiivseid läbirääkimisi me praegu kellegagi ei pea, küll aga püüame otsida kontakte ja nii-öelda rauda tules hoida," ütles Kruuse.

Ühise lennufirma moodustamise, näiteks viimasel ajal kõne all olnud Estonian Airi koostöö korral Briti päritolu odavlennufirmaga Flybe võiks Kruuse sõnul Tallinn–Tartu lennuliini taasavamine mõeldav olla, kuid praegu ta seda väga realistikuks ei pea.

Kõnelusi on linn pidanud ka lennufirmaga Avies, kes on varasematel andmetel olnud valmis Tallinna–Tartu liinil lendama. "Kui hakkasime vaatama hinnamudelit, selgus, et lennupileti hind võiks sel juhul tulla üsna kopsakas, hinnanguliselt 60–70 eurot," ütles Kruuse.

"Tartu–Tallinna liinil mõtet ikkagi sel juhul, kui Tallinnast saaks omakorda edasi lennata, seega võiks selle lennu kood olla ühildatav Estonian Airi omaga," märkis Kruuse, lisades samas, et ka lennuühendus Tallinnaga oleks Tartule parem kui mitte midagi.

Kruuse sõnul on kohtutud ka Läti lennufirmaga Airbaltic, et arutada, kas oleks võimalik taaskäivitada Tartu–Riia liin. "Ideaalpilt oleks see, kui Tartust saaks lennata Stockholmi, Riiga ja Helsingisse," ütles Kruuse.

Estonian Air lendas viimast korda Tallinnast Tartusse mullu 21. detsembril ja Tartust Tallinna 22. detsembril.