Plaaniliste katkestuste vähendamisele on Elektrilevi suuremat tähelepanu pööranud seetõttu, et aasta-aastalt on suurenenud võrgu uuendamistööde maht ja nii tuleb mõelda lahendustele, kuidas kliente võrgu ehitamisega võimalikult vähe häirida, teatas Elektrilevi.

Selleks on parandatud tööde planeerimist ja suurendatud pingealuste tööde hulka. Tänu neile abinõudele on plaaniliste katkestuste aeg lühenenud mitmel aastal järjest – 2010. aastal kestis töödeks vajalik elektrikatkestus keskmiselt 216 minutit, 2011. aastal 196 minutit ja mullu 170 minutit.

Katkestuste lühendamise kõrval pöörab Elektrilevi enam tähelepanu ka tööde tegemise täpsusele. Eesmärk on saavutada olukord, kus kliendile teatatud tööde algus- ja lõpuaeg ei nihku rohkem kui 30 minutit.

Möödunud aastal tehti täpselt lubatud kellaaegadel 73 protsenti töödest, mis tähendab aasta varasemaga võrreldes olulist paranemist. Kokku tehti eelmisel aastal ligi 13 300 planeeritud liiniehitus- ja hooldustööd, millest ligi 32 protsenti viidi läbi pinge all või ümberlülitamiste teel, hoides ära klientidel elektrikatkestuse.