Swedbanki arveldus- ja investeerimistoodete valdkonnajuht Kai Voore sõnul pole taoline kiire kasv üllatav, sest kõik suuremad turuosalised on krediitkaardi omadustega deebetkaarti pakkuma asunud, teatas pank.

„Ma usun, et näeme kiiret kasvu selles sektoris ka edaspidi. Seda üheltpoolt tänu Eesti elanike huvi suurenemisele e-kaubanduse vastu ning teisalt ka tänu uut tüüpi deebetkaartile, mis võimaldavad internetis maksmist,“ märkis Voore.

Swedbank alustas internetis ostlemist võimaldava Deebetkaart Pluss nimelise kaardi väljastamist oktoobris 2011. Aasta hiljem oli Swedbanki eraklientidest umbes 100 000 isikul niisugune pangakaart rahakotis.

Eesti Panga statistika järgi kasvas ka Eesti pankade klientide kaardimaksete käive möödunud aastal võrreldes 2011. aastaga 10,2 protsenti, sealhulgas deebetkaartidega 11,9 protsenti.