"Kui klient loeb tootelt, et selles on sees veiseliha aga tegelikult on koostises hoopis hobuseliha, siis on teda petetud," ütles Bats Delfi Majandusele

Batsi sõnul kontrollis Rimi peale skandaali tekkimist oma tooted üle, kuna skandaal seab küsimuse alla selle, kas poed saavad usaldada tootjatepoolset infot toote koostise kohta.

"Antud uudiste valguses oleme tõesti oma sortimendi üle vaadanud. Oleme palunud hankijatelt selgitust toodetes kasutatud tooraine päritolu kohta ning neilt saadud info kohaselt pole meie klientidel põhjust muretseda, et meilt ostetud tooted ei sisaldaks seda, mis pakendil märgitud," sõnas Bats.

Batsi sõnul ei pelga tarbija mitte hobuseliha, vaid pigem seda, et tema usaldust on petetud.

"Hobuseliha on teatud kultuurides alati söödud ning seda tehakse tänini. Rimi sortimendis on juba mõnda aega nii konserv, kui ka täissuitsuvorst hobuselihast ning müügid näitavad, et oma ostjaskond on sellel täiesti olemas," ütles Bats.