"Me ei avalikusta nende lennufirmade nimesid sellepärast, et lennufirmad ei luba meil kunagi kommenteerida läbirääkimisi," ütles Sakkov BNS-ile. "Ja muidugi ka mõeldes selle peale, et äkki me saame mingi trikiga tulevikus need lepingud laua peale tagasi."

Sakkov möönis, et tegemist on ettevõtetega, kes ei ole varem Eestisse lennanud. "Ja küll meil oleks olnud hea meel neid siia saada," lisas ta.

Sakkov avaldas lootust, et paarikümnest ettevõttest, kellega Tallinna Lennujaamal on hetkel läbirääkimised pooleli, õnnestub mõnega ka lepinguni jõuda. "Turkish Airlines hakkab ju lendama, kolm aastat on läinud selle nahka," kommenteeris ta. "Nii see käibki, isegi sellest, kui lennufirma positiivse otsuse ära teeb, läheb ka veel vähemalt aasta - need asjad ei ole kiired."

Isegi kui Estonian Airi probleemid lahenevad ja ettevõte oma tegevusega edasi läheb, ei aita lennufirma kärbitud lennuvõrgustik siis Sakkovi sõnul uusi vedajaid saada. "Aitab see, mis suvel oli - aktiivne ettevedamine, koodi jagamine, teistega koos opereerimine ja reisijate jagamine. Mida suurem ja parem on Estonian Airi võrgustik, seda suurem on huvi."