„Logisin eile hilisõhtul oma mobiil-IDga EMT iseteenindusse sisse, et tellida omale mõni teenus juurde. Kahjuks tellimine ei õnnestunud, kuna andis veateate. Iseteeninduse niinimetatud „töölauale“ tagasi minnes avastasin äkki, et olen võõra nimega sisse logitud. Nägin kõiki tema andmeid, isikukoodi ning muidu andmeid,“ kirjeldas eile juhtunut EMT klient.

Seejärel tundis klient muret, kas ka tema andmeid saab keegi võõras niiviisi vaadata, kuna privaatsete andmete teadmisega saaks pahatahtlik inimene teisele palju kurja korda saata.

„Helistasin EMT infonumbrile, et uurida mis toimub ja kuidas selline asi võimalik saab olla, et keegi üldse oma isikuandmete ja paroolidega sisse logides teise inimese kontole satub? EMT vastas vaid, et nende tehnik juba tegeleb probleemiga ning sellega asi piirdus. Isegi ei vabandatud," kirjeldas klient.

EMT sõnul juhtus taoline asi tarkvara vahetuse süül, mille käigus sai poole tunni jooksul erinevate asjaolude kokkulangevusel näha teiste klientide isiklikku infot.

„Probleem ei puudutanud kõiki kasutajaid, vaid ilmnes teatud asjaolude kokkulangemise korral ja 30 minutilise ajaperioodi kestel, kuid kindlasti on tegu lubamatu juhtumiga ning teeme kõik endast sõltuva, et see ei korduks,“ lubas EMT esindaja Kaja Sepp.