Milliseid tooteid Eesti tarbija eelistab? 

Konservide poole pealt meeldib Eesti inimesele ikka klassikaline sprotid õlis, kuid ka Skumbria tomatis ja Skumbria naturaalne.

Kulinaariatoodangust on Viru Ranna üks TOP tooteid aastakümneid vürtsikilufileed. Armastatakse ka praetud räime. Meie pakume praetud räimi koduses marinaadis ja tomatikastmes.

Kui suure kalasööjana eesti tarbijat iseloomustate? Vaadates, mida toidulauale panakse, siis näib, et eestlane on rohkem lihasööja ja kuna lihatooteid ka rohkem propageeritakse-reklaamitakse, siis on kalal päris raske löögile pääseda.

Eesti inimene on kindlasti rohkem lihasööja. Seda on näha ka kauplustes võrreldes lihaleti ja kalaleti suurust - tavaliselt on lihalett umbes neli korda suurem kalaletist või enamgi.

Eesti inimene võiks oma igapäevasel toidulaual kasutada rohkem kala just tema tervislikkuse pärast. Kalast on võimalik teha palju huvitavaid toite.

Kala söömise traditsiooni peaks õpetama juba lapsest peale, sest vaadates tänapäeva lapsi, siis paljud neist pole näiteks praetud räime proovinudki. Tavaliselt on selle põhjuseks vähene kodune kalasöömise harjumus. Vaadates meie naaberriike, siis seal on kala tähtsus toidulaual suurem kui Eestis.

Arvestades, et Eesti on mereriik, siis kas eestlane võiks süüa enam kala? Mis seda takistab?

Jah, kindlasti peaksime rohkem kala tarbima. Takistavaks teguriks on ehk värske kala pidev saadavus ehk hooajalisus. Kalapüügi hooajal leiab Eestlase toidulaualt kala üsna tihti.

Kui suure osa oma toodangust müüte Eestis? 
Viru Rand müüb enamuse oma toodangust Eestis. Eesti turg moodustab käibest 95 protsenti.

Kolm neljandikku kalaettevõtete toodangust läheb Eestis välja. Kas teil Eesti turust piisab?

Tõsi ta on, et koduturg on väike ja tootjale ei pruugi sellest piisata. Viru Ranna enamik toodangut müüakse hetkel Eestisse, kuid lähitulevikus on tõsine plaan hakata viima toodangut ka piiri taha.

Millistes riikides võib teie toodangut praegu müügil näha?

Viru Randa võib leida peamiselt Soome väikekauplustes, mille põhilised külastajad on eestlased. Tarbitakse samu tooteid, mis Eestiski. Kui midagi välja tuua, siis Soome klient armastab meie toodangust näiteks vürtsikilusid ja erinevaid kilufilee tooteid.