Ettevõtjate üldine rahulolu riigi e-teenustega saab pidada kõrgeks, kuna 96 protsendi vastajate hinnangul on need aidanud säästa aega, 93 protsendi hinnangul on asjaajamine muutunud mugavamaks ning 87 protsendi vastajate hinnangul tagavad need parema juurdepääsu informatsioonile.

Peamisteks rahulolematuse põhjusteks erinevates valdkondades on lehekülgede kasutamise keerukus, liigne ajakulu ning arusaadavate juhiste või piisava kasutajatoe puudumine.

Riigi veebilehtede ülesehituses soovitakse näha loogilisemat ja lihtsamat pilti. Sageli sisaldavad veebilehed küll palju vajalikku informatsiooni, kuid mõnikord on kasutajal seda raske leida.

Samas ei saa ettevõtjate teadlikkust riigi poolt pakutavatest e-teenustest pidada kuigi kõrgeks. 34 protsenti vastajatest hindab oma teadlikkust heaks või väga heaks, 45 protsenti hindab seda hindega „3“ ning 18 protsenti peab oma teadlikkust väheseks.

Ettepanekutes riigi e-teenuste paremaks korraldamiseks toodi sagedamini esile infopuudust ning vajadust parema ülevaate järele pakutavatest teenustest.

Riigiga oleks nõus vaid e-kanalite kaudu suhtlema 60 protsenti vastanutest, sealhulgas 18 protsenti oleksid valmis muud kanalid riigiga suhtlemisel täielikult välistama. Ülejäänud kolmandik selleks valmis ei ole ning peamisteks põhjusteks nimetati asjaolu, et üheltpoolt ei ole vaid elektrooniliseks suhtluseks valmis riigiametnikud ning teisalt peab alati säilima võimalus suhelda ametnikuga otse.

Möödunud aasta jooksul kasutas 99 protsenti vastanud ettevõtjatest tööasjade ajamiseks internetti.