„Energiatunneliga on kahe nädalaga liitunud ligi 1600 tarbijat ja täna, 22. märtsil, on viimane päev kampaaniaga liitumiseks. Kampaaniaga seni liitunud tarbijatest eelistab fikseeritud hinna ja muutuva hinnaga paketi võrdluses 80,5 protsenti küsida börsihinnaga paketti,“ ütles Energiaturg.ee tegevjuht Moonika Kukke portaali teates.

Eleringi andmetel kasutas veebruaris 16,5 protsenti tarbijatest muutuva hinnaga paketti, kuid kampaania statistika põhjal eelistab börsihinda valdav osa tarbijatest, mis näitab Kukke sõnul, et tarbijad on muutunud turuhindadest teadlikumaks ja oma valikutes julgemaks.

"Energiatunnel on hea võimalus lisaks tarbijatele ka elektrimüüjatele, et heade pakkumistega olla korraga paljude tarbijate jaoks eelistatumaiks müüjaks,“ lisas Kukke.

Kukke sõnul on uus kampaania plaanis sügisel, kuna siis läheneb enamuse tarbijate valitud üheaastase perioodiga elektrilepingute lõpptähtaeg ja hakatakse otsima uusi pakkumisi.

Energiatunneli eesmärk on koondada kokku võimalikult palju elektritarbijaid, et küsida ühiselt elektrimüüjatelt parim pakkumine.

Taolisi kampaaniaid on edukalt läbi viidud ka teistes Euroopa riikides, näiteks Suurbritannias, Hollandis ja Belgias. 22. märtsi hommiku seisuga on Energiatunneliga liitunud era- ja äritarbijate tarbimismaht 19,83 GWh.