Kampaaniaga liitunud ligi 1800 era- ja äritarbijale, kes tarbivad aastas kuni 21,7 gigavatt-tundi energiat, soovisid elektri müüa 220 Energia, Elektrum Eesti, Elektrimüügi AS ja TS Energia, teatas portaal pressile.

"Elektrimüüjatelt oleksime oodanud isegi aktiivsemat osalust, kuna paljude müüjate kliendibaas on väiksem Energiatunneliga liitunute arvust," ütles portaali tegevjuht Moonika Kukke.

Kukke sõnul viitab elektrimüüjate passiivsus sellele, et müüjad ei ole veel valmis laiemapõhjalisele konkurentsile.

Parimate pakkumiste väljakuulutamise järel saavad tarbijad portaalis võrrelda oma tänast elektrihinda Energiatunneli pakutavaga. Kampaaniapakkumise valimisel hakkab see kehtima 1. juunist, seetõttu tuleb uus leping sõlmida hiljemalt 30. aprillil.

"Järgmine Energiatunneli kampaania on plaanis sügisel, kuna siis läheneb enamuse tarbijate valitud üheaastase perioodiga elektrilepingute lõpptähtaeg ja hakatakse otsima uusi pakkumisi," ütles Kukke.