Üksikpakkumised esitasid hankele Nordecon, Astlanda Ehitus ja Läti ettevõtte BMGS Eesti filiaal. Ühispakkumised tulid Merko Infra, Merko Ehitus Eesti ja Inseneriehituse AS-i konsortsiumilt, KMG Inseneriehituse ja Taani ettevõtte Per Aarsleff AS-i konsortsiumilt ning Maru Ehituse, Läti ettevõtte LNK Industries ja teise Läti ettevõtte Latvijas Tilti konsortsiumilt.

Tallinna Sadam tutvub pakkumistega ning teeb oma otsuse niipea kui võimalik, lisas Arro.

Ettevõte kuulutas välja riigihanke Vanasadama uue kruiisikai ehituseks veebruaris. Kai pikkuseks on kavandatud 421 meetrit, laiusega 20 meetrit ja veesügavusega 11 meetrit, selgub hanketeatest. Kai on ette nähtud kuni 340 meetri pikkuste, 42 meetri laiuste ja kuni üheksameetrise süvisega vastuvõtmiseks.

Ehitatav kai on estakaaditüüpi ja pealispinna kõrgusega 2,3 meetrit üle merepinna. Kai tarindus on terastorudest rammvaiadele toetuv raudbetoonist platvorm laiusega 20 meetrit ja horisontaalsidemetega ühendatud paalide süsteem. Merepõhja süvendustööde maht on umbes 12 300 kuupmeetrit.

Kaile paigaldatakse sildumisseadmed, pääste- ja turvavarustus ning navigatsioonimärgistus. Kaile ehitatakse ka elektrivarustus koos välisvalgustusega, sidevarustus, laevadele olmevee andmise torustikud ja laevadelt reovee vastuvõtmise kanalisatsioonitorustikud.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena