Nutikasutajate teenindamiseks on vaja uusi kesksüsteeme
IT-konverentsil "Atea Action" tõi Atea Eesti üksuse tegevjuht Toomas Mõttus välja põhilise küsimuse IT-lahenduste loomises: kuidas pakkuda väärtuslikku teenust nutiseadmete kasutajatele?
Varasemad lahendused on olnud andmete kesksed ja süsteemide kesksed, kuid uued lahendused peavad olemas kasutajatele intuitiivsed, sest suhe nutiseadmetega on intiimsem kui klassikaliste IT-lahendustega.
"Tarbija ootab järjest kompaktsemaid ja lihtsamini kasutatavaid teenuseid. Kasutamise lihtsuse hinnaks on kesksüsteemide keerukuse kasv, mis tuleneb vajadusest erinevaid andmekogusid sügavamalt integreerida. Kasutaja võrdleb ettevõtte IT-süsteeme Google’i teenustega, mis on kiired ja kasutatavad iga seadmega ning toimivad tõrgeteta 24/7,“ sõnas Mõttus.
Teenusekeskuste uuendamiseks ja arendamiseks oluline teha koostööd maailmatasemel ettevõtetega, et teenuste arendamine vastaks kasutajate järjest kõrgematele ootustele, teenuseid oleks võimalik realiseerida kiiresti ja et nende hind oleks kättesaadav.
"Oluline on järjest arenevas IT-maailmas leida, mis on tarbijale oluline, ja püüda pakkuda lihtsaid lahendusi kiiresti ja optimaalse väljatöötamise hinnaga," sõnas Mõttus.