Uue nimega kütus vahetab Statoili tanklates välja senise Ultima-nimelise brändi. Kütuste hinnad jäävad võrreldes seniste toodete hindadega samaks, teatas ettevõte.

Statoil Fuel & Retail Eesti peadirektor Kai Realo ütles, et tegemist ei ole pelgalt nimevahetusega, vaid aastaid kestnud ulatusliku uurimis- ja arendustööga, millel on nüüd selgelt mõõdetavad tulemused.

„Teisisõnu meil on nüüd teaduslikult tõestatud materjalid, mille põhjal saame klientidele anda lubaduse,“ lisas Realo.

Ettevõtte mootorikütuste müügidirektor Meelis Migur selgitas, et tänapäeval on klientidel oluline mõista, et mitte kõik mootoribensiinid ja diislikütused ei ole samad.

"Kõik kütused peavad küll vastama nii kehtivale siseriiklikule kui ka Euroopa Liidu standardile, kuid mootorikütuste omadusi on võimalik märkimisväärselt parandada erinevate lisaainetega. Olulised erinevused on ka lisaainetes," sõnas ta.

"Ka Statoili valikus olid siiani lisaks tavalisele ka Ultima lisaainega mootorikütused, kuid nende puhul ei teostanud me nii põhjalikke uuringuid. Uue miles kütuse arendamisel võrreldi selle omadusi võrreldes nii tavakütusega kui ka senise Ultima kütusega.“Statoil Fuel & Retail kontserni Kesk- ja Ida regiooni asepresidendi Jørn Madseni sõnul on sarnased muudatused plaanis teha kõikidel turgudel, kus Statoil mootorikütuseid müüb.

„Tänaseks on miles kaubamärk kasutusele võetud Rootsis, Leedus, Lätis ja nüüd siis ka Eestis. Eesmärgiks on ühtne kütusebränd kõikides riikides, kus me tegutseme. On oluline, et klient tunneks meie tooted ära kõikjal, kus ta tangib,“ lisas Madsen.