Algselt kolmetunnine hilinemine kasvas seetõttu üheksateistkümnetunniseks.

„Lennuki hilinemise põhjuseks oli lennuoperaatori info kohaselt tehniline rike pagasiluugi hüdraulikasüsteemis. Lennu turvalisus on Novatoursile prioriteet number üks ja lennuki tehnilises seisukorras me allahindlusi ei tee,“ sõnas Uustal.

Uustali sõnul kompenseerib Novatours oma klientidele kaotatud puhkusepäeva, kuigi tarbijakaitseameti seaduste kohaselt ei ole reisikorraldajal selleks tehnilisest rikkest tingitud hilinemise tõttu kohustust.

„Vaatame kõik saabuvad kahjunõuded eraldi üle, teeme kõik, et konarlik puhkuse lõpp klientidele hüvitatakse,“ ütles Uustal.

Novatoursile on Uustali andmel tänase keskpäeva seisuga saabunud vaid kaks kaebust.

„Sarnaselt kõikidele reisijatele oli juhtunu ka Novatours´ile halvaks üllatuseks ning kuigi see ei leevenda hilinemise tõttu kannatanud reisijate pahameelt, kinnitame, et teeme omalt poolt võimalikud korrektuurid lendude paremaks teenindamiseks ning kohtume juba lähipäevil lennufirma juhtidega,“ sõnas Uustal.

Uustali sõnul tagati kõikidele klientidele toitlustus, nii lennujaamas kui hotellides. „Tallinnas elavad kliendid naasid kuni lennuki väljumiseni koju ja kaugemalt saabunud kliendid lennujaama lähedale hotelli. Antalyas kojulendu oodanud kliendid majutati samuti hotelli,“ sõnas Uustal.

Kõnealune lend väljus lõpuks ligi 20 tunnise hilinemisega Tallinnast Antalyani suunad öösel kell 01:55 ja jõudis sihtkohta kell 05:30. Tagasilend Antalyast Tallinna väljus kell 06 30 ja jõudis Tallinna kell 10:15.

Samasid kannatusi pidid läbi elama ka Tez Toursi kliendid. Firma esindaja Tatjana Arhipova sõnul oli vahejuhtum küll äärmiselt ebameeldiv, kuid kuna Tez Toursil on kohapeal eestikeelsed reisikorraldajad ja giidid, sujus kõik ladusalt ja ükski klient hooleta ei jäänud.

„Tagasilendu oodanud kliendid majuti kõik Tez Touri kulul toitlustamisega hotellidesse ning lisaks hüvitame looteajaga tekkinud kulutused. Kõikidele puhkusepäeva kaotanud klientidele hüvitab Tez Tour päeva reisipaketi summas,“ sõnas Arhipova.

Arhipova sõnul pole nad veel ühtegi kaebust saanud.

„Tez Touri kliendid on vaatamata veninud kojulennule positiivsed, kuna meil on palju koostööpartnereid Türgis tänu millele saime kõik oma kliendid hotellidesse majutatud,“ sõnas Arhipova.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena