Uuringus osalenud nimetasid ühe olulise julgustava asjaoluna ärikultuuri olulist paranemist võrreldes varasema ajaga, mis teeb lisaks alustamisele lihtsamaks ka äri käigus hoidmise ja arendamise. Järjest enam on ka neid, kes sihivad kohe ettevõtlust planeerides välisturgu. On ju välisturule müümine hea äriplaani tugevuse test igale ettevõtjale.

Samas nenditakse uuringu kokkuvõttes, et alustava ettevõtja suurimaks veaks Eestis on liigne optimism.

Kõige suuremad väljakutsed, millega algajatel ettevõtjatel esimese kahe aasta jooksul tegeleda on tulnud, on oma kaubale turu leidmine (49%), maksukoormusega hakkama saamine (41%), kvalifitseeritud töötajate puudus ja hilinevad laekumised klientidelt (mõlemad 20%). 16% on kimpus olnud lisakapitali leidmisega ja vaid 8% hinnangul oli neil tõsiseid raskusi partnerite leidmisega välisturul.

SEB äriinnovatsiooni juht Mart Maasik märkis, et alustava ettevõtja kõige olulisem edutegur on siiski hea meeskond.