„Me usume, et see on Eesti valitsusele ja Tallinna sadamale oluline käik, kuna nüüd saab Eestit reklaamida, kui kohta kuhu suurfirmad saavad oma logistikakeskused rajada ning eksportida kaupa Venemaa turule,“ ütles Huts.

Hutsi sõnul on tulevikus väga reaalne, et Eesti muutub tänu vastvalminud logistikakeskusele kaubaveo keskpunktiks, kust mitte ainult ei ekspordita Venemaale, vaid Venemaalt läbi Eesti ka mujale maailma.

„Enne ei olnud Eestis sellist logistikakeskust, mille kohta oleks Eestil ja Tallinna Sadamal võimalik öelda - vaadake, siin me oleme ja me võime olla „sild“ Venemaa ja muu maailma vahel!“, sõnas Huts.

Hutsi sõnul valis tema firma Eesti oma logistikakeskuse rajamiseks just seetõttu, et eestlased on väga tõsised ja töökad inimesed, kes täidavad antud lubadusi.

„Hetkel me näeme, et just tänu töökatele eestlastele, kellega koostööd logistikakeskus rajatud sai, on kõik sujunud isegi paremini, kui me loota oskasime,“ sõnas Huts.

Muuga sadamasse rajatud ühte Eesti suurimasse logistikakeskusesse investeeris üks maailma juhtivaid Belgia logistikafirmasid Katoen Natie kokku ligi 16 miljonit eurot.

Huts vihjas, et kuigi vaid mõni kuu töös olnud logistikakeskus on lapsekingades ning täismahus välja üüritud, plaanib edumeelne firma veelgi keskust laiendada ning küsib peagi ka Tallinna Sadamalt maad oma arenduseks juurde. Millal ja kui palju, peaks Hutsi sõnul selguma aga lähitulevikus.

Avatud logistikakeskus on 25 000 ruutmeetrisuurune ning sügiseks valmib veel lisaks olemasolevale hoonele ka teine pea sama suur logistikakeskuse hoone ning järgmise aasta jooksul ehitatakse veel lisa. Ülejärgmiseks aastaks peaks firma hallata olema aga 66 000 ruutmeetrisuurune kompleks.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena