Kalevi müügitulu ulatus läinud aastal 35,2 miljoni euroni, kasvades aastaga 22,5 protsenti. Ettevõte teenis samal ajal puhaskasumit 1,3 miljonit eurot, mis on üle kahe korra enam kui 2011. aastal, teatas Kalev.

Kalev müüs mullu kokku 8320 tonni erinevaid maiustusi ja muid tooteid, nendest Eestisse 84% ja erinevatele eksportturgudele 16%. Ekspordimahust suurima osa ehk ligi poole moodustas müük Soome.

Šokolaadi- ja suhkrukondiitritooteid müüs Kalev 6329 tonni, millest 45% moodustas kompvekkide müük ja 30% šokolaaditahvlite müük. Jahukondiitritoodteid müüs Kalev 1608 tonni, neist poole moodustasid erinevad küpsised.

Kalevi mahuline turuosa ulatus AC Nielseni andmetel eelmisel aastal keskmiselt 42,7%-ni, võrreldes aasta varemase 40,5% ja käibeline turuosa 37,3%-ni, võrreldes aasta varemase 36,7%.

Kalevi juhatuse esimehe Kaido Kaare sõnul oli läinud aasta kõige olulisem sündmus ettevõttes uue, Põhja- ja Baltimaade kaasaegseima šokolaadiköögi sisseseadmine, mille käigus investeeriti üle kolme miljoni euro ja vahetati välja kõik šokolaadimasside tootmiseks vajalikud seadmed.

Möödunud aasta teises pooles alustas Kalev Põrguväljal küpsiste ja piparkookide tootmist. Selleks kolis ettevõtte Kiviõlist, endise Kalevi Jõhvi Tootmine tsehhist vastavad tootmisseadmed üle AS-i Kalev tehasehoonesse. Seadmed renoveeriti ja täiustati uute osadega.

Kogu AS-i Kalev toodangu valmistamine ühes asukohas on oluliselt efektiivsem, seda alates toorme tellimisest ja ladustamisest ning lõpetades valmistoodangu logistikaga.