"Küsimuseks jääbki, kas Eesti raudteetransport on hinna osas konkurentsivõimeline? Võrreldes lähiriikide raudteedega on meie üsna lühikesel raudteelõigul kallim hind, kuid parem teenuse kvaliteet," sõnas Altõe.

"Kui meie kliendid muutuvad hinnatundlikumaks, siis kaotab ka parema kvaliteedi argument oma kaalu. Eesti logistikasektorit saab vaadata ainult ühtse tervikuna, kus oma roll on täita nii taristu haldajal, vedajal, sadamal, terminalil kui ka ekspediitoritel. Osapoolte vahel on käimas pidev diskussioon selle üle, kuidas parandada Eesti logistikasektori konkurentsivõimet ning selles arutelus osalevad kõik, ka riigi esindajad."

EVR Cargo kaubaveomaht ulatus maikuus 1,27 miljoni tonnini, mis oli rohkem kui aprillis, kuid võrreldes möödunud aasta maiga 24 protsenti vähem. Ettevõtte teatel aitas kuu lõikes veomahtu kasvatada suurenenud puidu ja puidutoodete, teravilja ja kivisöe vedu.
Möödunud aasta maikuuga võrreldes on oluliselt vähenenud naftatoodete veomahud, sest Vopak E.O.S. on 2013. aastal kasutanud teise raudteeoperaatori E.R.S.i veoteenuseid.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena