"Põhimõtteliselt mingit infot meil ei ole. Lend pidi alguses väljuma keskpäeval, nüüd öeldakse, et kas kell kolm või viis – täpselt siin keegi ei tea," kirjeldas Rhodosel ootav ärritunud reisija Marika Delfi Majandusele.

Marika sõnul pole ka selge, kas lennujaamas ootavad reisijad saavad süüa ja juua, sest info on puudulik.

"Mingi jutt on, et kusagilt saab kuponge, millega saab 10 euro eest süüa, aga rohkem mingit infot ei ole. Esindaja on ise kohal, aga ta ei tea midagi ja midagi ei räägi," sõnas Marika.

Marika sõnul on ta äärmiselt pettunud Novatoursis, kuna lootis, et firma suudab lennu graafikus hoida või vähemalt anda infot, kaua lend hilineb.

"Ma olin arvestanud, et jõuan tänaseks Eestisse tagasi, kuna mu laps on hoidjaga, kes ei saa ööseks jääda. Ma olin arvestanud, et hilinemisi ikka tuleb ette, kuid ma ei uskunud, et see üle kahe tunni võiks olla. Ma ei saa aru, mis mõttega toodu inimesed siia lennujaama istuma, kui lendu ei välju," on Marika vihane.

Marika sõnul kavatsevad nad seltskonnaga kindlasti kaebuse ja kahjunõude esitada. "Hetkel otseselt veel rahalist kahju pole, kahju on pigem moraalne. Ma arvan, et tulevikus ma ei taha Novatoursi teenuseid kasutada, kuna see hilinemine on väga vastik ning mingit kindlust see firma ei paku," sõnas Marika.

Novatoursi turundus- ja suhtekorraldusjuhi Olev Riisbergi sõnul teatas lennuoperaator SmartLynx Airlines hommikul, et Vilnius-Rhodos lend hilineb tehnilistel põhjustel mitu tundi.

"Lennufirma teatel väljub lennuk Rhodosele kell 17. Kõikidele klientidele tagatakse toitlustus. Reisijad saavad vajadusel lennujaamast väljuda," ütles Riisberg Delfi Majandusele

Vilniuse lennujaamast on helistanud Riisbergi sõnul neile siiani vaid üks rahulolematu klient.

"Uuenenud infot jagatakse klientidele jooksvalt. Lennuoperaator SmartLynx Airlines ja Novatours vabandavad klientide ees. Lennu turvalisus on Novatoursile prioriteet number üks ja lennuki tehnilises seisukorras me allahindlusi ei tee," ütles Riisberg.