Lisaks ühisele veebikeskkonnale muutuvad Ärileheks ka Eesti Päevalehe igapäevased majandusküljed – nii me loodame anda meie majandusuudiseid kajastavale kaubamärgile nii veebis kui lehes igapäevase väljundi ning ühine nimetus on sellele parim katus.

Muudatused pole pelgalt logistilised. Või nimetusi koondavad. Nii Eesti, Euroopa kui maailma majanduses toimub rohkem kui kunagi varem. Ellujäämise nimel võitlevad riigid, ettevõtjad ja üksikisikud. Informatsiooni virr-varr on suur, iga ütleja ja tsiteeritav on justkui lõpliku tõe kuulutaja. Ärilehe toimetus püüab olla operatiivne uudistedastaja, aga ka selgitada kolumnistide kaudu, mida otsused või otsustamata jätmised meile tähendavad. Iga otsuse taga on lugu ja argumendid.

Ma ei usu, et tänapäeval on üldse võimalik raudse kindlusega öelda, milliseks kujuneb tulevik. Sest olevikku tunnetame ja tulevikku näeme kõik erinevalt, nagu näiteks Toomas Hendrik Ilves versus Paul Krugman või Andrus Ansip versus Sven Mikser. Aga õpivõimelised püüavad õppida üksteiste tugevamatest külgedest, tõekspidamistest ja leidlikkusest. Avatud platvormil ideid vahetades on ka suur tõenäolisus, et kõik õpivad ning saavad kogemusi, julgust, või siis hoopis vastupidi – jätavad mõne sammu tegemata.

Oleme endale leidnud mitu uut ja säravat kolumnisti, kes lisaks arvamuslugudele on nõus vastama ka lugejate küsimustele. Loodame, et seegi viib targemate tulevikuotsusteni.

Üheks oma uueks partneriks oleme saanud kaasaegseid ja edumeelseid ettevõtjaid ühendava Teenusmajanduse Koja. Kuna oleme nendega nii Delfis kui Eesti Päevalehes juba koostööd teinud, siis oleme veendunud, et nende nägemus sellest, milline peab olema Eesti 10, 20 või 30 aasta pärast, on ühiskonnale vajalik kui hapnik.

Nad on heaks eeskujuks nii alustavatele kui ka kogenud ettevõtjatele, aga ka valitsusele ja omavalitsustele. Tavapärasest teistsugune mõtlemine ja käitumine on suurele osale teenusmajanduse koja liikmetest edu toonud. Miks ei võiks teistel, kes nende järgi natukenegi joonduvad, samamoodi hästi minna?

Kõik meie kanalid nii veebis, digis, päevalehes kui ka kord kuus ilmuvas Ärilehes ootavad lugejate ideid ja soovitusi, kaastöid ja kogemusi.
Soovin edu majandusosakonda juhtivale Harry Tuulele ja ta tiimile, sest ees on kõige raskem osa: meie sisu peab olema selline, et kõik, kes seda sõltumata platvormist lugenud, tahavad saada Ärilehe kaubamärgi püsikundeks!