Müügitulu moodustus kohvi müügist Balti riikides ja Kaliningradis ning kasvu peamine põhjus oli müügikoguste suurenemine ja müügi laiendamine Kaliningradi turule, märkis ettevõtte majandusaasta aruandes.

Paulig Coffee müügitulust moodustas 59 protsenti eksport Lätti, Leetu ja Kaliningradi ning 41 protsenti müük Eestisse. Eestis teenis ettevõte mullu 10,5 miljonit eurot, Leedus 11,4 miljonit ja Lätis ligi kolm miljonit eurot. Müük Venemaale moodustas 473 472 eurot, vahendas BNS.

Paulig Coffee tütarettevõttes Lätis ja Leedus ei toimunud 2012. aastal aktiivset majandustegevust. Müüki teostati kõikidele klientidele vaid Eesti ettevõtte Paulig Coffee AS-i kaudu. Lätis ja Leedus on Paulig Coffee AS-i toimivad esindused.

Paulig Coffee mitmesugused tegevuskulud olid mullu 1,9 miljonit eurot, mis on üks protsent vähem kui 2011. aastal. Reklaamikulud vähenesid kuue protsendi võrra, moodustades 1,5 miljonit eurot.

Ettevõttes töötas mullu keskmiselt 13 inimest, kelle tööjõukulud olid 509 892 eurot, aasta varem oli töötajaid sama palju ja kulud olid 489 864 eurot.

Tänavu jätkab ettevõte kohvi hulgimüügiga hulgi - ning jaekaubanduskettidele ning alustab kohvimüügiga Poola turule. Majanduskeskkonna ootused piirkonnas jäävad ettevõtte hinnangul stabiilseks. Ettevõte soovib saavutada müügikasvu 10 protsenti.suurema müügimahu arvelt Balti riikides ja lisamüügi kaudu Kaliningradi ja Poola turule.

Prognooside kohaselt jäävad kohvi hinnad lähiaegadel stabiilseks, mis annab lootust, et kohvituru kogumaht ja tarbimine saavutavad hinnatõusueelse taseme, seisab aruandes.

Ettevõte soovib kasvatada oma turuosa kõikidel turgudel ja kinnistada oma liidripositsiooni Balti kohviturul. Ettevõtte eesmärgiks 2013. aastal on kasvatada käivet 27,8 miljoni euroni.

Ettevõtte bilansimaht oli aastavahetuse seisuga 7,5 miljonit eurot, aasta varem oli see 5,2 miljonit eurot.