Vaata, mida EAS´i uus strateegia endast kujutab:

Üle kümne aasta tagasi alustas Ettevõtluse arendamise sihtasutus (EAS) brändi tutvustuskampaaniaga Welcome to Estonia, mis on nüüdseks vast tuttav kõigile eestlastele ja nii mõnelegi turistile.

Nüüd, üle kümne aasta hiljem otsustas EAS laiendada haaret ja luua lisaks brändile veel midagi, mis kutsuks välismaalased Eestisse ja aitaks nõnda elavdada Eesti turismisektorit ja majandust – nimelt töötati välja uus strateegia, mis peaks kandma vilja kuni aastani 2020.

EAS plaanib uue strateegia raames tuua Eestisse mitmeid maailmakuulsaid artiste ja kuulsusi ning viia ka Eesti tuntud nimed ja üritused maailma.

Strateegia esimene ettevõtmine on tuua koostöös Peeter Rebasega lauluväljakule Robbie Williams, kellega saadi peale Eesti tutvustamist kokkulepe, et kuulsus filmib oma kontserttuuri video ja dokumentaali just Tallinnas.

„See on hea viis jõuda mitmete miljonite inimesteni, näidata neile, kui ilus on Eesti ja seeläbi tekitada neid huvi Eestisse tulla. See kontsertvideo pidi algselt valmima Inglismaal, kuid Robbie arvates oli Tallinn nii ilus, et ta oli nõus seda siin filmima ning kuna see video jõuab üle 32 miljoni Robbie fännini, kes näevad Eesti ilu, on neid ka loodetavasti Eestisse oodata,“ sõnas Martin Hirvoja.

Hirvoja sõnul pole Robbie Williams sugugi ainus, kelle kaudu Eestit tutvustatakse, vaid plaanid on meelitada ka mitmeid teisi artiste. „Robbie Williams on meie strateegia üks projekte,“ sõnas Hirvoja.

Kogu uue strateegia maksumust ei oska Hirvoja veel ennustada, kuid lisas, et ainuüksi antud projekt läheb maksma 300 000 eurot. See raha kulub meediapinna ostmisele - ehk ehk ostab EAS artisti Twitteri ja Facebooki meediapinda, et üritust ja Eestit reklaamida. Lisaks makstakse summast ka kümne fänni kohale lennutamine Eestisse.

„EASi uue strateegia maksumust on väga raske öelda, kuna meil pole veel täpselt selge, keda ja kuidas me maailma viima hakkame või keda siia tooma – kõik oleneb sellest, millised kokkulepped me saame,“ ütles Hirvoja.

Bränd Welcome to Estonia ei kao kuhugi

Uus strateegia pole Hirvoja sõnul sugugi püüd anda 2002. aastal välja toodud brändile särtsu juurde, vaid täiesti iseseisev plaan.

„Me tegime Welcome to Estonia brändile lisaks uue kontseptsiooni, kuidas Eestit maailma viia ja see bränd on meil jätkuvalt kasutuses. Welcome to Estonia brändi pole plaanis muuta ega ära kaotada. See bränd on meil aktiivselt kasutuses nii kampaaniates kui reklaamides,“ sõnas Hirvoja.

Fotod tänaselt pressikonverentsilt: