"Alates tänasest on EY uus tunnuslause Building a better working world ehk ehitame üles paremini toimiva maailma, mis võtab kokku meie visiooni ja tegutsemispõhimõtted tulevikuks,“ ütles EY Eesti partner Ivar Kiigemägi pressile saadetud teates.

Uuest visioonist tulenevalt said uue lihtsama näo ka äriühingu visuaal ja logo, mis koosneb tähtedest EY.

„Tegelikult on nii töötajad kui kliendid omavahelises kirjavahetuses lühendit EY kogu aeg kasutanud, mistõttu see tundus olevat sobivaim valik. Ja loodetavasti aitab see vältida segadust, mis ettevõttele päris tundmatu nime valikuga enamasti kaasneb,“ sõnas Kiigemägi.

„Visuaali ja logo uuendamise protsess kestab EY kontorites üle maailma ca pool aastat – sinnamaani võib ilmselt kohata nii Ernst & Youngi kui EY nime kasutamist.“

Strateegia ja visuaali uuendamiseks andis tõuke ka EY globaalse juhi vahetus – EY juhatuse esimehe ja tegevjuhi kohale asus sellest kuust 51-aastane Mark Weinberger.