Eesti suurima rokistaari Tanel Padari ja tema bändikaaslase Danel Pandre ühisfirmale Crunch Industry OÜ-le oli meeldejääv aasta. Kui varem tegeles 2005. aastal asutatud ettevõte peamiselt ansambli The Sun teenuste pakkumisega, siis eelmisel aastal toodi turule uus kaubamärk Full House Agency. Selle all korraldatakse kontserdi- ja salvestustegevust mitmele artistile: Tanel Padar, Ott Lepland, Liis Lemsalu, Triin Niitoja ja InGeneral. Ettevõtte käive kasvas ligi 40% (358 000 euroni) ja kasumiks märgiti veidi alla 7000 euro.

„Kaubamärgi Full House Agency idee oli koondada endas erinevad tegevused, mis olid muidu juba olemas, aga erinevate firmade all hajusalt. Et management, vahendustegevus, helirent ja stuudio oleksid kõik üksteist täiendavad ja ühe kaubamärgi all, ühtselt tajutavad,” selgitas Pandre. „Tänase seisuga, kui kaubamärk on kaheksa kuud tegutsenud, tundub, et see mõte on end ära tasunud. Meid leitakse lihtsamini üles ja osatakse üht teenust teisega siduda.”

Loe edasi, kuidas teistel tuntud ja armastatud Eesti artistidel läheb.

Edasi lugemiseks:
1.99 Üksikartikkel ühe kliki mobiilimaksega