Nimekonkursile võib esitada mistahes nime, kuid eelistatud on raudtee ja reisirongiliikluse ajalooga seotud nimed, teatas ettevõte.

"Kindlasti palume iga ettepaneku juurde kirjutada ka väike selgitus, miks antud nimi pakuti," ütles ettevõtte turundusjuht Norbert Kaareste, lisades, et kindlasti saavad auhinnaliste nimede esitajad ka kingituse.

Nimesoovitusi saab saata aadressile press@elektriraudtee.ee. Ettevõte avaldab parimad pakutud nimed oma Facebooki lehel ning seal saab ka hääletada.

Elektriraudtee on juulikuu esimeses pooles andnud liinile kaheksa uut koosseisu. "Kui antud koosseisudele valisime me ajaloolised nimed, siis edaspidistele elektri- ja diiselrongidele soovime panna nimed, mida on pakkunud Eestimaa elanikud," teatas Kaareste.

Juba liinitööd tegevad rongid kannavad järgmisi nimesid: Kegel (Keila raudteejaama ajalooline nimi), Charlottenhof (Aegviidu raudteejaama ajalooline nimi), Lendav Läänlane (esimene ja tolleaegne kiireim diiselelektrirong Riisipere suunal), Bussnang (Eesti reisirongide tootmise eest vastutava tehase kodulinn), Pääsküla (Elektriraudtee AS depoo asukoht ja esimene elektriraudtee sihtjaam), Orle (Eesti esimese elektriraudtee rajaja), Berta (Elektriraudtee senise vanima koosseisu nime edasikandja), Kedder (Kehra raudteejaama ajalooline nimi) ja Riesenberg (Riisipere raudteejaama ajalooline nimi).

Kokku saavad nimed 20 diiselrongi ja 18 elektrirongi.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena