GM müüs teises kvartalis 2,49 miljonit sõidukit, Toyota 2,48 miljonit.

GMi tulemused ületasid analüütikute ootusi, kuigi jäid eelmise aasta sama perioodi tulemustele alla, vahendab Kommersant.ru. Kuigi GMil õnnestus teises kvartalis müüginumbritega Toyotast mööda kihutada, siis poolaasta võrdluses on Toyota 4,91 miljoni müüdud autoga endiselt liider GMi ees, kes müüs aasta esimeses pooles 4,85 miljonit autot.

GMi teise kvartali kasum oli 1,2 miljardit dollarit, mis on 2012. aasta sama perioodiga võrreldes 20 protsenti väiksem tulemus. Kõige suuremaid kasuminumbreid tõi kontsernile Põhja-Ameerika müük, mis kasvas 4,5 protsendi võrra 1,98 miljardile dollarile, käive kasvas samas 9 protsenti ja oli 23,5 miljardit dollarit. Kõige minevam kaup oli sel turul traditsiooniliselt mahtuniversaalid. Kokku müüdi seal 880 000 autot.

Tänu Euroopas kasutusele võetud meetmetele suutis GM Euroopa turu kahjusid vähendada 110 miljonile dollarile. Eelmise aasta teises kvartalis oli kahjuminumber 394 miljonit dollarit. Seegi üllatas analüütikuid positiivselt ja pakutakse, et positiivne trend jätkub – aasta esimesel poolel suutis GM Euroopas kahjusid vähendada 285 miljoni euroni, mida on 59 protsenti vähem kui eelmise aasta esimesel kuuel kuul.