Broneeringu edasi lükanud Linda Line`i klient pidi uue pileti ostma
"Linda Line`iga on ainult jamad. Oli mul siis pilet 21. juuli Tallinna-Helsingi laevaliinile. Kuna mul ei olnud võimalik minna sellele laevale, siis broneerisin pileti ümber 28. juuliks. Mulle öeldi, et pilet on selleks kuupäevaks muudetud," kirjutas lugeja.
"Jõudsin siis Tartust Tallinnasse, läksin sadamasse ja mulle öeldi, et teie reis oli 21. juulil ehk pühapäeval, kuigi ma broneerisin nädala võrra edasi. Seejärel hakati mind kassas sõimama, et teil pole piletit jne, et sõitke Tallinkiga, kui teile midagi ei meeldi. Ja nii ma siis piletit ei saanudki. Pidin ostma uue pileti."
Linda Line`i esindaja Birgit Kräman ütles, et laevafirmal on pakkumisel mitmeid erikoodiga tooteid, millest tõesti osasid ei saa muuta ning ettevõtte kodulehel on selle kohta ka vastav info. "Samuti teevad meie kiirlaevadele broneeringuid ka reisibürood," lisas ta.
Kommenteerides, miks Linda Line`i kassateenindaja soovitab probleemide korral Tallinkiga sõita, sõnas Kräman, et teiste samasugust teenust või toodet osutavate ettevõttete poole palub ettevõte pöörduda reisijatel juhul, kui laevafirmal puudub vajalik teenus või toode kliendi soovi rahuldamiseks, soovitud väljumistele on piletid väljamüüdud või ilmastikuolude tõttu on reisid tühistatud.
"Kindlasti ei võta meie klienditeenindajad endale õigust klienti sõimata, solvata või muul viisil temaga ebaviisakalt käituda," lisas Kräman.
Pärast põhjalikumat tutvumist antud juhtumiga teatas Linda Line, et on kliendile vastanud ning suhtleb antud küsimuses temaga otse edasi.
Hea lugeja, anna teada oma Tallinna-Helsingi laevasõidukogemustest: rahvahaal@delfi.ee.