1. Dodge Tomahawk V10 Superbike (425 000 eurot)
Motonduse skulptuuriks peetav Dodge Tomahawk on kontsepttsikkel, mis ei ole kummalgi pool ookeani tänavakõlbulik. Tsikli võimsust ja jõudu arvestades, ei lubata teda liiklusesse. Tsiklil on küljes 10-silindriga rohkem kui kaheksa liitrine mootor, millega on võimalik saavutada lõppkiirus 400 km/h. Tomahawkil on ees ja taga kaks kõrvuti asetsevat ratast, kummalgi on oma vedrutus ning paralleelne kinnitus, et paremini teel püsida.
2. Ecosse Titanium Series FE Ti XX (230 000 eurot)
Maailma üheks kalleimaks tsikliks tituleeritud ratast toodetakse vaid 13 eksemplari. Ratast viib edasi 2,5-liitrine alumiiniumist mootor, mis annab tagarattasse korraga kuni 230 hobujõudu.
3. NCR M16 (180 000 eurot)
Kuidas muuta maailma üks parima tsikkel üheks kalleimaks? Tuleb võtta Ducati Desmosedici RR, korjata talt küljest rasv ja panna külge mootor, mis kaalub vaid 144 kilo ning annab võimsust enam kui 200 hobujõudu.
4. MTT Y2K Turbine Superbike (135 000 eurot)
Y2K Superbike pole mitte vaid väga kallis, aga ka väga kiire - tsikkel hoiab Guinessi maailma kiireima seeriatootmistsikli rekordit. Enam kui 365-kilomeetrise tunnikiiruse ja 325 hobujõuga „elajat" viib edasi RollsRoyce Model 250 helikopterimootor. Tsiklist on loodud ka veelgi võimsam street fighter'i versioon.
5. Icon Sheene (125 000 eurot)
2003. aastal 52-aastasena hukkunud Briti kuulsa ringrajasõitja Barry Sheene auks loodud mootorratast toodetakse vaid 52 tükki. Tsiklil on 1,4-liitrine mootor ning pakub 250 hobujõudu. Iga mootorratas valmistatakse vastavalt tellija soovidele ja maneeridele.
6. Confederate B120 Wraith (105 000 eurot)
Funktsionaalsest minimalismist lähtuv tsiklitootja Confederate uus looming Wraith on süsinikfiibrist ja alumiiniumist „selgroole" ehitatud tsikkel, mille bensiinipaak asub mootori all.
7. MV-Augusta F4CC (95 000 eurot)
Loodud täitma kindlat turunišši, peetakse seda mudelit eriliseks ja unikaalseks. Näitajaid on tsiklil igal juhul - 1,2-liitrine mootor toodab 200 hobujõudu ja 315 km/h lõppkiiruse. Lisaks on igale rattale, bensiinipaagile, asetatud plaatinast plaat, millel on kirjas tsikli mark ning järjekorranumber 1-100.
8. Vyrus 987 C3 4V V (80 000 eurot)
Kui Batmani tegelikkus ehk Bruce Wayne vajaks sõiduriista, valiks ta selleks Itaalia päritolu Vyruse. Ratta muudab eriliseks juhtimisloogika - tsiklil puudub esihark ning juhtraud on ühendatud hüdraulikaga keskkonsooli. Mootoriks kasutab Vyrus Ducati 1,2 -iitrilist V2 mootorit, mis paiskab välja 214 hobujõudu, seda vaid 154-kilogrammise kaalu juures.
9. Renard GT (70 000 eurot)
Renard on hetkel ainus reaalselt tsikleid tootev Eesti mootorrattamark. Renard GT on monokokk-raamiga ülikõrge disainiastmega süsinikkangast tsikkel, mida lükkab Moto Guzzi V2 mootor, millel on hobujõudu rohkem kui 130. Monokokk on struktuurne lähenemine, kus mootorratast hoiab raamina koos nii öelda mootorratta „välisnahk", nagu hoiab muna koos tema koor.