Sõiduautosid müüdi augustis kokku 1551, mis jäi veidi alla näiteks juulikuu müügile. Esimese seitsme kuu kokkuvõttes püsib aga uute autode müük Eestis kerges plussis võrreldes eelmise aasta sama perioodiga, teatas AMTEL.

Automarkide osas tõusis taas müügitabeli etteotsa Toyota, mis oli eelmisel kuul liidripositsiooni hetkeks Škodale loovutanud. Toyota autosid anti augustis klientidele üle 210 tükki. Škoda jätkas siiski tublide müügitulemuste näitamist ja kerkis augustis teisele kohale 167 autoga.
Kolmanda koha hõivas Renault 147 müüdud sõiduautoga.

Populaarseimaks mudeliks tõusis Škoda Octavia, milliseid anti klientidele 95 tükki, edestades Renault Megane Scenicut, mida müüdi 66 ja Subaru Foresteri 58 autoga. Alternatiivkütusega sõiduautode osas väärib mainimist, et augustis kasvas veidi elektriautode müük ja neid müüdi kokku 14.

„Ma arvan, et turg ongi hetkel stabiliseerunud, ja need märgid olid minu meelest õhus juba kevadest alates,“ kommenteeris hetkeseisu autoturul Silberauto AS juhatuse liige Toomas Kreek. „Aasta alguses näidatud kasvuprotsente me tõenäoliselt aasta teises pooles enam ei näe.“

Tarbesõidukeid müüdi augustis 281 ja ka nende numbrite osas jäädi veidi alla juulikuule. Siiski püsib tarbesõidukite müük võrreldes mulluse seitsme kuuga ligi 15 protsendiga plussis. Kõige populaarsemateks automarkideks tõusid augustis Peugeot ja Mercedes, klientidele üle vastavalt 55 ja 54 sõidukit. Kolmanda koha hõivas Citroen 38 tarbesõidukiga.

Mercedese müüginumbreid mõjutas kindlasti hea tulemus veoautode segmendis, milliseid müüdi 23 tükki. Järgnesid Scania ja Volvo, vastavalt 16 ja 9 müüdud veokiga.