Eesti Posti personalijuhi Kaidi Tamkõrva sõnul teenivad kirjakandjad tulemustasu muuhulgas töömahult.

Valimiste eel kasvab kodudesse kantava reklaami maht valimisreklaamide arvel ning kirjakandjatel tekib seega võimalus teenida selle pealt lisatasu.

Töötasude ümberkujunduse aluseks oli Tamkõrva sõnul põhimõte, et töötajate põhipalk igal juhul ei väheneks. Praeguseks saavad reaalselt tulemuspalka pooled kirjakandjatest.

Kui palju uus palgasüsteem ettevõtte kulusid kasvatas Tamkõrv ei öelnud, kuid märkis, et need jäid kavandatud piiresse.

Eesti Post on varasemalt teatanud, et näiteks käesoleva aasta esimeses kvartalis toimetati postkastidesse 43 miljonit reklaami ehk keskmiselt 33 reklaami ühe elaniku kohta. Eelmise aasta võrreldaval perioodil oli kättetoimetatud reklaame 37 miljonit, ehk kasv on olnud kuus miljonit reklaami ühe aasta jooksul.