Kiisa nentis, et augustis valitses autoturul traditsiooniline hapukurgihooaeg: arvele võeti 1589 uut sõiduautot. "Selle numbri taga tuleb näha üsna tagasihoidlikku tulemust: seda on küll 71 sõidukit rohkem kui aasta tagasi augustis, kuid riigil oli selles väga suur osakaal," märkis Kiisa.

Nimelt jõudis augustis rida suuri hankeid autode üleandmise faasi - kokku said riigiasutused kätte 84 uut sõidukit. Seda arvestades oli nö tavakliendi turg Kiisa sõnul võrdlemisi tagasihoidlik.

"Kaheksa kuu kokkuvõttes on meil registreeritud 13749 sõidukit, mida on vaid 0,8 protsenti enam kui eelmise aasta sama ajaga. Aasta kokkuvõttes ootamegi üsna samasuguste mahtude jätkumist ehk uute registreeritavate sõidukite arv ulatub 2013.aasta kokkuvõttes ilmselt 20 tuhande lähedale," rääkis Kiisa.

Riigihangete toel läks augustis kõige rohkem kaubaks Skoda Octaviat. Varasemate kuudega võrreldes oli kogu esikolmik varasemate kuudega võrreldes pea peale keeratud: Octaviale järgnes Renault Megane Scenic 73 sõidukiga ja Subaru Forester 58 sõidukiga. Markide kokkuvõttes troonis augustis tipus endiselt Toyota - 191 autot, järgnesid Skoda 167 ja Renault 156 sõidukiga.

Uusi tarbesõidukeid lisandus Eesti teedele augustis 216, mida on vähem nii juuliga kui aastataguse augustiga võrreldes.

"Kokku on 8 kuuga registreeritud 1941 tarbesõidukit, mida on küll 7,9 protsenti rohkem kui eelmise aasta sama ajaga, kuid see kasv on selgelt aeglustumas ja aasta kokkuvõttes pöörab ilmselt langusesse," prognoosis Kiisa.
Ta lisas, et arvestades nende sõidukite töövahendina pidamist, peegeldab see tõenäoliselt Eesti ettevõtjate ettevaatlikumat hoiakut tuleviku suhtes.

Enimeelistatud tarbesõiduk oli augustis Ford Transit 29  ühikuga. Sellele järgnesid traditsioonilised liidrid Peugeot Partner 26 ja Citroen Berlingo 21 sõidukiga.