Elektrumi turuosa Eestis on kasvanud 12 protsendini
Latvenergo jaoks on kõige aktiivsem elektriturg sel aastal olnud Eestis, kus turuosa on kasvanud 12 protsendini. Alates Elektrumi kaubamärgi tutvustamisest on klientide hulk suurenenud esialgsest 60st 12 000ni.
Aasta ja üks päev tagasi tutvustas Latvenergo kolmes Balti riigis uut kaubamärki Elektrum. Alates sellest ajast on Latvenergo järjepidevalt suurendanud nii klientide hulka kui energiamüüki kogu Baltikumis ning seeläbi kasvatanud turuosa 32 protsendilt 34 protsendile.
Leedus on Elektrumi kliendibaas suurenenud 800 kliendilt 3000ni ning turuosa on kasvanud 14 protsendini.
Elektrum Eesti juht Raivo Videvik ütles, et siiani on turuosa kasv Eestis olnud ootuspärane.
“Üheksa kuud tagasi avanenud elektriturg oli kõigi, ka meie jaoks täiesti uus kogemus. Seadsime iseendale ambitsioonikaks eesmärgiks lähiaastatel 20protsendilise turuosa saavutamise Eestis. Oleme kogu meeskonnaga selle nimel väga palju tööd teinud ja võin uhkusega kinnitada, et viiendik Eesti elektriturust on juba mõne aasta pärast Elektrumi lepingutega kaetud,” lubas Videvik.
Tema sõnul kompenseerib kasv Eestis ja Leedus täielikult Latvenergo vähenenud turuosa Lätis. Ühe aastaga on Latvenergo klientide hulga Eestis ja Leedus enam kui kümnekordistanud.
Latvenergo müügitulu moodustab väljaspool koduturgu üle 25 protsendi kogu grupi müügitulust.