Legendaarne kõlaritootja elustas RETi kaubamärgi
Jõhvis asuv elektroonikafirma Audes omandas unarusse jäänud kaubamärgi RET, et oma ülikvaliteetseid kõlareid koduturul taskupärasema hinnaga müüa, kirjutab Põhjarannik.
Kuni euro tulekuni müüs firma Audes oma ülikvaliteetseid ja kogu maailmas hinnatud muusikakõlareid Eestis tunduvalt madalama hinnaga kui ülejäänud Euroopas ja maailmas.
Audese partnerid läänes aga said pahaseks, kui säärane hinnavahe pärast euro kasutuselevõttu Eestis välja tuli, ja firma seati valiku ette, kas müüa oma kaupa läänes odavamalt või siis tõsta oma kauba hinnad Eestis samale tasemele, millega seda müüakse näiteks Itaalias.
Igor Tjurin demonstreeris Põhjarannikule uusi muusikakõlareid, mis valmivad alates augustist RETi kaubamärgi all, mis on poole odavamad Audese analoogidest, aga ei jää neile grammi võrragi alla. Kõlarite hinnaklass on 300-600 eurot ja kuni Audes/RET leiab partneri, kes neid Eestis müüma hakkab, saab neid tellida otse tehasest - näiteks aadressil ret.ee.
Loe pikemalt Põhjarannikust.