Ekspress Grupp saab ka optsiooni omandada 2017. aasta esimeses kvartalis ülejäänud 51 protsenti UAB Adnet Media aktsiatest, teatas ettevõte börsile.

Tehingu eesmärgiks on Ekspress Grupi teatel reklaamitoodete portfelli suurendamine online-meedia segmendis.

Ettevõte kinnitab, et tehing ei ole käsitletav tehinguna seotud isikuga ja emitendi nõukogu ega juhatuse liikmed ei ole tehingust muul viisil isiklikult huvitatud.

Adnet Media on juhtiv internetireklaamivõrgustiku müügiga tegelev ettevõte Baltikumis, koondades kokku 850 veebi Eestis, Lätis ja Leedus. Kõigis kolmes riigis on Adnet Microsoft Skype ning Adtarget.me reklaamivõrgustiku ainuesindaja.

Eestis on Adnetil ainuesinduslik internetireklaamimüügi õigus Perekool.ee ja Everyday.com/Mail.ee ning Leedus Supermama.lt, Draugas.lt, Blogas.lt ning Manodrabuziai.lt keskkondades.

Adnet Media omab Baltikumi turul kogemusi aastast 2000.