„Meie tegevuse fookus on seatud sellele, et tuua Eestisse kallimaid töökohti,“ lausus Hirvoja. Tema sõnul on Eesti kaotamas odava tööjõu turueelist ning majanduse edasine kasv saab tulla eelkõige suuremat lisandväärtust pakkuvatest äridest.

Näiteks tõi Hirvoja tänavu Eestisse toodud maailma juhtiva veekogukaartide tootja Navionicsi arendusüksuse. „Võib öelda, et maailma merenavigatsiooni tulevikku luuakse Eestis,“ sõnas Hirvoja.

Kuigi ettevõttes töötab vaid paarkümmend inimest, on nende loodav lisandväärtus sama, mis näiteks 100 töötajaga, kuid odavat toodangut tegeval tehasel.

Töövõiduna tõi Hirvoja välja logistikagigandi Kühne+Nagel Eestisse toodud IT-keskuse, kus 200 spetsialisti loovad ettevõttele IT-lahendusi ning Võrus tööd alustanud Danpower’i kõnekeskuse, mis pakub tööd saksa keelt oskavatele inimestele.

Eesti eksportijate äri toetamisel on Hirvoja sõnul väga oluline tugeva riigibrändi olemasolu, et ettevõtjal ei tuleks kulutada energiat selgitamisele, mis asi on Estonia. „Riigi maine peab käima eksportöörist ees: kui ettevõtja läheb välisriiki, peame meie olema juba tee lahti lükanud,“ sõnas Hirvoja.

Näiteks suvine Robbie Williamsi kontsert on Hirvoja hinnangul riigi tuntuse suurendamise osas end juba ära tasunud.

„Kontserdi korraldamine oli risk, kuid see õigustas end,“ lausus Hirvoja. „Aastas jõuame me taolisi turunduse rätsepalahendusi teha ühe või heal juhul paar.“'

Lisaks räägiti majandusklubis Tallinn-Tartu kiirrongi vajadusest, turismi- ja väliskaubandusministri ametikoha loomisest, Peipsi järve ja Läänemere ühendamisest ning messi- ja konverentsikeskuse rajamisest Tallinna lennujaama ja Ülemiste transpordikeskuse juurde.