Nagu nimigi ütleb, aitab Weekdone saada ülevaadet, mida töönädala jooksul ära tehti ja millega hätta jäädi. „Loogika on lihtne: üks kiirelt sisestatav raport, mille täitmine ja lugemine võtab ainult mõned minutid nädalas,” räägib idufirma Weekdone juht ja asutaja Jüri Kaljundi. Selle lihtsa raportiga saab meeskonna juht või liige ülevaate, mida kolleeg eelmisel nädalal ära tegi ja järgmisel nädal teha planeerib. „Selline ülevaade teeb imesid firmakultuuri ja motivatsiooniga,” ütleb Kaljundi.

Võiks arvata, et erineva tööga meeskondadel on juba oma töö planeerimise tarkvara, nt müügimeestel üks ja inseneridel teine. Kaljundi sõnul on nende klientidest meeskondadel olemas kõiksugu tarkvara – planeerimise, kliendi-, vigade ja dokumendihalduse lahendused. „Mida meie kliendid aga ütlevad, on see, et neis lahendustes on liiga palju infot ja keegi reaalselt neid ei loe. Ei mänedžerid ega ka tiimiliikmed,” ütleb Kaljundi. Weekdone’i lihtsa ja efektiivse toote näol ongi lahenduse leidnud juba päris nimekad ettevõtted, muuseas suur arvutitootja HP, juhtiv 3D tarkvara looja Autodesk, lennufirma American Airlines jne. „Meie kasutajateks on nii startup’id kui maailma tippfirmad Fortune 500 tiimideni välja,” ütleb Kaljundi.

Loe veel ka idufirma Plumbr eduloost ja milliste suurfirmadega juba koostööd tehakse.

Edasi lugemiseks:
1.99 Üksikartikkel ühe kliki mobiilimaksega