Elektriautode vastu ei ole huvi

Kuigi viimastel autonäitustel on elektrisõidukid enamiku suurtootjate peamine kõneaine ja mitmed uuringud ennustavad nullsaastega autodele suurt tulevikku, suhtuvad tarbijad elektri jõul liiklevatesse sõidukitesse endiselt leigelt. Reklaamina mõjub hästi, et Tesla tõusis Norras ühel kuul enim müüdud sõiduautoks, või et tänaseks on müüdud üle 100 000 Nissan Leafi ja BMW i3 on broneeritud ainuüksi Saksamaal esimese müügikuuga üle 10 000. Tegelikkuses on need aga väga väiksed numbrid, kui panna see kasvõi Euroopa automüügi konteksti, kus müüakse ühes kuus keskmiselt miljon sõidukit. Saksamaa valitsus võib ju seada eesmärgiks müüa Euroopa suurimal autoturul seitsme aasta pärast miljon elektriautot, kuid tänaseks on Saksamaa registris selliseid sõidukeid ainult 10 000 kanti. Leaf on tõesti edukas, kuna seda on müüdud sama palju kui teisi elektriautosid kokku. Kuid kogunumber on ikkagi väga mannetu.

Edasi lugedes saad teada veel seitse Ärilehe poolt aasta olulisemaks hinnatud sündmust automaailmas.

Edasi lugemiseks:
1.99 Üksikartikkel ühe kliki mobiilimaksega