Maidra rääkis, et nende sektori puhul on iseloomulik see, et tehakse pidevalt allahindlusi. „Bauhof üritab lausallahindlusi võimalikult vähe teha, kuid mõningal kauplusel on tarvis neid teha, et jääda ellu selles tihedas konkurentsis selles sektoris," rääkis ta.

„Turuliider on tore olla, aga sellel on omad ohud," rääkis ta. Ühe liidri argumendina tõi ta välja, et teistel konkurentidel on hea tulla turuliidri tuules. „Turuliider investeerib sektori populariseerimisse rohkem, kui konkurendid." Maidra kinnitas, et liidril on väga lihtne sattuda kiirelt kriitika alla. Sellisel juhul soovitab ta jääda rahulikuks ja rünnakule ei vastaks rünnakuga. „Näiteks, kui meedias esitatakse meie kohta valeandmeid, suurel pinnal palju valesid fakte," ütles ta. Samut on turuliidrile pandud tarbijate poolt ka kõrgendatud ootused sortimendi ja turundustegevuste osas.