"Me oleme EMT ja Elioni vahelist tööd integreerinud juba tükk aega. Kliendid on küsinud, et nad tahaks osta koos näiteks televisiooni ja mobiilside teenuseid," ütles Radne. "Esimese sammuna lõime Elioni ja EMT ühised poed, samuti toimub ühiselt ärikliendi haldus. See ühtib väga meie uue strateegiaga," sõnas ta.

Radne ei osanud täpselt öelda ka seda, kumba brändi ettevõte jätab EMT ja Elioni liitmisel alles või võtab grupp Eestis üldse kasutusele TeliaSonera brändi. "Nii EMT kui ka Elioni brändid on väga kõrgelt hinnatud. Seepärast peame me väga ettevaalikud olema [muutuste tegemisel]," ütles Radne.

Radne sõnul töötatakse uue strateegie elluviimise täpne plaan välja järgmise aasta esimeses kvartalis, sest 1. aprillist töötab TeliaSonera grupp juba uue strageegia järgi.

"TeliaSonera grupi juhtimise muutmine mõjutab kindlasti ka Elioni ja EMT-d, kuid kuidas täpselt, selgub mõne aja pärast," ütles EMT pressiesindaja Kaja Sepp. "Hetkel veel uut juhtimismudelit ei ole ja algab töö selle välja töötamiseks, et pakkuda ka tulevikus Eesti inimestele kliendikeskseid teenuseid ja lahendusi," lisas ta.

"Eestis on olemas ka EMT-Elioni maapõhine katusorganisatsioon Eesti Telekomi näol," rääkis Sepp. "Eesti Telekom on koordineerinud ühistegevusi ja ühiseid projekte ning seda, et kaks ettevõtet on tegutsenud turul koostöös."