"Vastavalt allkirjastatud reklaamilepingule sai Estonian Air igale Helsingis toimuvale mängule piiratud arvu pealtvaataja pileteid. Suurem osa nendest piletitest jäi kokkuvõttes siiski kasutamata," vastas Eskelinen küsimusele, et kuidas Estonian Airi ja MM-korraldajate vahel oli reguleeritud tasuta piletite küsimus.

"Selleks, et toetada nelja uue sihtkoha turundamist Soomes 2012. aasta suvel, kasutati MM-i mängudele eraldatud pileteid järgmiste põhimõtete järgi: 1. Piletid loositi ja jagati lennufirma klientidele erinevate turunduskampaaniate raames; 2. Estonian Air lisas MM-i piletid Soome tutvumisreisi paketti. Estonian Air korraldab igal aastal erinevatele koostööpartneritele ja reisibüroodele kümmekond tutvumisreisi sihtkohariikidesse, mis on kinnitatud müügitegevuse eelarves," lisas ta.

Eskelinen täpsustas, et lisaks said Estonian Airi töötajad ja juhtkonna liikmed soovi korral piletid osta avaliku hinnaga.

"Kõik reisiga seotud kulud maksis töötaja või juhtkonna liige ise," väitis ta.