*Kuidas te suhtute meediasse ajastul, kui läbi interneti suhtlusvõrgustike saab igaüks oma ideesid ühe näpuvajutusega kogu maailmaga jagada?

Ma usaldan ajalehes ajakirjaniku poolt kirjutatut rohkem kui võrgustikes levivaid arvamusi. Võrgustikus esineva tundmatu kuti puhul pole kunagi selge, kelle huvisid ta esindab või kelle poolt on ta angažeeritud. Eestis olen ma kindel, et ajakirjanik on sõltumatu, seda isegi siis, kui teda on kellegi poolt eksiteele viidud.

*Inimest on just tänu fantaasiale ja mõtlemisvõimele lihtne eksitusse viia. Kas teie olete oma ärielus sattunud ekslikele radadele ja teinud valede eelduste tõttu ekslikke otsuseid?

Loomulikult. Seda on juhtunud palju kordi ja sageli. Näiteks hiljuti võitsin ühe vagunikonkursi. Kartsin oma konkurenti nii väga, et pakkusin nii madala hinna, et nüüd praktiliselt maksan peale. Konkurent tegi õige hinna, normaalse varuga. Mina aga kaotasin oma eksiarvamuse tõttu arvestatava rahasumma. Lihtsalt lõin kartma, et ta hakkab samuti dumpingut tegema, aga näe - konkurent pakkus normaalset hinda.

*Kuidas mõjutab informatsiooni vaba levik ja kättesaadavus teie äri?

Kui sul on suur hulk teavet, siis teed palju täpsemaid prognoose ja otsuseid. Lugedes, et näiteks mingisugune vagunitehas müüs sellel kuul suure koguse mingisugust tüüpi vaguneid, siis saad aru, et keegi pidi neid ju ostma, sul on konkurent ja et selles segmendis konkurents kasvab. Informatsioon on äris number üks või number kaks. Tänapäeval ei pea isegi luurajad enam kuulama restoranis vestlusi pealt, sest kogu info on internetis.Kuigi info levik aitab väga palju kaasa, on äri oma olemuselt jäänud ikka endiseks: pead suhtlema nii klientide, partnerite kui ka konkurentidega. Kuulad, kuulad, kuulad. Vaatad, kas nendest infokuubikutest hakkab püramiid kokku tulema või mitte.

Loe täispikkuses intervjuud laupäeval ilmuvas Eesti Päevalehe laupäevalehest LP.