Suurima panuse Premia 2013. aasta käibekasvu andis kalasegment, mille käive kasvas võrrelduna eelmise aastaga 8,5 miljoni euro ehk 24,8% võrra. Premia Foodsi kogukäibest andis kala- ja kalatoodete segment 2013. aastal 43,2%.

„2013.aasta oli Premia jaoks märgilise tähtsusega- esmakordselt ettevõtte ajaloos suutsime saavutada aasta kokkuvõttes üle 10%-lise ja üle 10-miljoni eurose orgaanilise käibekasvu," ütles Premia Foodsi juhatuse esimees Katre Kõvask.

Jäätisesegmendi käive kasvas võrreldes 2012. aastaga 1,3 miljoni euro ehk 4,9% võrra. Suurima rahalise panuse andis Eesti, kus käive kasvas aastaga 1,0 miljonit eurot ehk 10,8%. Jäätisesegment andis 2013. aastal Premia Foodsi kogukäibest 29,1%.

Külmutatud toodete segmendi käive oli 2013.aastal 24,2 miljonit eurot, mis on 8,0% ehk 1,8 miljoni euro võrra parem 2012. aasta tulemusest. Külmutatud toodete käibe osakaal Premia Foodsi 2013. a. kogukäibest oli 24,5%.

Premia sihtturgudest oli kiireima kasvuga Soome, kus 2013. aastal kasvas käive 7,2 miljoni euro  ehk 24,9% võrra. Järgnes Eesti 2,4 miljoni eurose käibekasvuga ning kolmandale kohale tuli Läti 1,7 miljoni eurose käibekasvuga. Käibe langus toimus vaid Venemaal, mis tulenes rubla kursi nõrgenemisest euro suhtes. Baltikumi käibe osakaal Premia Foodsi 2013. aasta kogukäibest oli 54,4%.

AS Premia Foods on toiduettevõte, mis tegutseb Eesti, Läti, Leedu, Venemaa, Soome ja Rootsi turul ja on noteeritud NASDAQ OMX Tallinna börsi põhinimekirjas alates 2010. aasta 5. maist. Ettevõttes töötab 750 inimest ning Premia Foodsi peakontor asub Tallinnas.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena