Seda kinnitas ajalehele Automobilwoche antud intervjuus ADACi president Peter Meyer, kelle sõnul pole auhinnal pärast pettuste väljatulekut enam tulevikku.

Meyeri kinnitusel ei mõelda praegu ka sellele, kas autoklubi auhind võiks saada mingi uue kuju.

Tema kinnitusel keskendub ADAC hetkel oma põhitegvustele, et kaotatud usaldus tagasi võita.

Saksa ajakirja Bild tänase numbri kohaselt on Saksamaa lemmikauto valimistel aga sahkerdatud rohkem kui vaid numbrite kümnega korrutamisel. Väidetavalt on ka seni autentsena mainitud Volkswagen Golfile antud häälte arv 3409 reaalselt antud häälte arvust suurem.

Juba on mustad pilved kerkimas ka ADAC-i kogutud autode veastatistika kohale. Nimelt on selgunud, et ADAC ei kasuta statistika koostamisel kõiki nende autoabi teenuseni tulevaid veateateid, vaid ainult neid, mis jõuavad pärale klubi enda autoabi teenuse telefoni kaudu.

Samas pakub ADAC alltöövõtu korras abi ka mitme autotootja klientidele, tootjate kaudu laekunud teateid vigade kohta avaldatud statistika aga ei sisalda.

Möödunud aastal jäi meedia teatel nii statistikast välja vähemalt 140 000 veateadet.

Ka kasutavad ADACi teenuseid eelkõige need sõidukiomanikud, kelle autol pole enam tootja garantiid.