Nüüd on see auto väljas Porsche muuseumis Stuttgart-Zuffenhausenis, ja ametlikuks nimeks pole tal mitte Porsche vaid Egger-Lohneri elektrisõiduk C.2 Phaeton ehk P1. Porsche töötas sel ajal nimelt Jacob Lohneri heaks ja kui neljarattalisust mitte arvestada, polnud sel just palju seoseid tänapäevaste Porsche luksusautodega.


Aga sel ajastul 19. sajandi lõpus, kui sisepõlemismootor oli alles tegemas oma suurt läbimurret, oli kombeks katsetada ka elektriautode väljatöötamisega. Lohner, olles käinud USA uudisleiutistega tutvumas ja tuli tagasi Austriasse, käskis Porschel elektriauto välja töötada.

Porsche tollane töö andis tulemuseks auto tagaosale kinnitatud elektrimootori, mis võimaldas autol liikuda ligi 34 km/h. Jõudu ammutas ta elektriakudest. Autol oli ka kiiruse kontrollija, millel oli kuus käiku edasi liikumiseks, kaks käiku tagurdamiseks ja neli käiku auto pidurdamiseks.

Viini tänavail nähti seda autot sõitmas 26. juunil 1898. Aasta hiljem Berliini linnavõidusõidul osutus auto ka kõige energiaefektiivseimaks autoks, ning nelja reisijaga auto roolis oli Ferdinand Porsche isiklikult, ületades võidusõidu esimesena, 18 minutit enne lähimat konkurenti.