Deloitte raport puudutab vaid 2014. aasta Kuldse Ingli valimisi, kuid juba on teada, et loominguliselt läheneti parimate autode valimisele ka varasematel aastatel. Nende aastate kohta käiva raporti koostamisega Deloitte praegu tegeleb, see peaks avalikkuse ette jõudma paari lähima nädala jooksul.

2014. aastal muudeti suvaliselt nii häälte arvu kui ka autode järjekorda lõpptabelis. Deloitte andmetel anti sel aastal erinevatele autodele reaalselt vaid 45 202 häält, neist kõige rohkem, 3271, läks Volkswagen Golfile. Golfile järgnesid reaalsete hääletustulemuste kohaselt BMW 3. seeria, Audi A3, Mercedese A-klass ja Škoda Octavia.

Jaanuaris peetud Kuldse Ingli auhinnatseremoonial oli järjestus aga hoopis selline: Golf, Audi A3, A-klass, Octavia ja BMW 5. seeria. Reaalses tabelis oli BMW 5. seeria aga alles 7. kohal.
BMW 3. seeria poolt antud suur hulk hääli jäeti üldse arvesse võtmata ja nii oli auto avalikustatud tabelis 69. kohal.

Rängalt erineb ka Kuldse Ingli valimistel antud reaalsete häälte ja avalikkusele edastatud häälte arv. Deloitte andmetel erinevad need numbrid juba esimese viie sõiduki puhul 117 000 võrra.

Süü hääletusnumbrite ja sõidukite järjekorra muutmise osas näib minevat ettevõtte endisele kommunikatsioonijuhile Michael Ramstetterile, kelle arvutist leiti tõendeid pettuse läbiviimise kohta.
Daimler, BMW, Volkswagen ja Porsche on juba teatanud, et annavad oma Kuldse Ingli auhinna ADACile tagasi.

Ka on selgunud, et ADACi president Peter Meyer ennetas oma tagasiastumisega umbusaldusavaldust, mida tema vastu esitada plaaniti. Ka on meediasse jõudnud vihjed selle kohta, et Meyer tegelikult teadis võltsingutest, kuid pidas paremaks neist mitte välja teha.

Ülevaade Deloitte poolt läbi viidud uurimise tulemustest on leitav siin.