Fielder teatas, et plaanis on avada ka teine kohvik Brooklynis. Huvitavaks teeb kogu loo see, et Dumb (tõlkes "loll") Starbucks kasutab sama logo, sisekujundust ja kõike muud, mis seostub Starbucksiga. Omanik ise on öelnud, et see kõik on marketingi eesmärgil.

Samas arvavad paljud siiani, et tegu on hea reklaamitrikiga. Nimelt pakkus Dumb Starbucks esimestel päevadel tasuta kohvi, mis tekitas kohviku ukse taha kenakese järjekorra. Lisaks on populaarsust kogutud sotsiaalmeedias.

Õige Starbucksi kõneisik ütles, et neile küll meeldib huumor, aga nende nime kasutamine on siiski keelatud, see on kaitstud kaubamärgiga. „Kaalume järgmisi samme," ütles kõneisik.

Dumb Starbucksi pakutavad tooted on ka erilised. Kohvide jaotuses on kirjeldused „horrible" (jube) ja „bitter (kibe). Lisaks on valikus ka näiteks „Dumb white chocolate mocha" (loll valge šokolaadi moka). Kohvitopsidele on Starbucksi kohale kleebitud sõna „Dumb".

Kloon-kohvik ei karda aga kohtusaagat, nimelt kaitseb neid nende endi sõnul USAs kehtiv „Paroodiaseadus" (Parody law). Just paroodiaks nad seda kõike peavad, sest ütlevad, et kohvikus tehtav on kunst - kohvik on galerii ning kohv ise kunstiteos.

„Sõna „dumb" lisamisega teeme me Starbucksi üle nalja ning seega oleme seaduse silmis puhtad," ütles Dumb Starbucksi kõneisik.

Paraku pandi kohvik siiski kinni, ametnikud said nimelt teada, et seal ei täideta tervisekaitse nõudeid. Eks näis, kas kohvik avatakse nõuete täitmisel uuesti.

Nathan Fielder on tuntud USA telekanalist Comedy Central.

Starbucks on maailma suurim kohvikukett, kuhu kuulub üle 15 000 kohviku 42 riigis.

Vaata fotosid ka siit.