Pakkumises on kirjas, et voucher kehtib rangelt ühele ning 10 euro eest võib juua kaht sorti õlut nii palju kui ostjale sisse mahub ehk piiramatult. Et voucher end "ära tasuks" peab seega jooma üks inimene vähemalt kolm klaasi õlut.

Cherry.ee tegevjuht Martin Kõiva sõnul eeldab päevapakkumiste portaal, et nende kliendid on mõistlikud inimesed ning ei kuritarvita pakkumist. "Pakkumise eesmärk pole kellelegi võimalust end maani täis juua, vaid
pigem viisakas saksa õllekultuuri tutvustavas kohas õhtusöögi kõrvale
ühe kvaliteetõlle asemel kaks lubada," ütles Kõiva.

Tervise Arengu Instituudi esindaja Helen Noormets ütles aga, et selliste pakkumistega ei taju erasektor probleeme alkoholi turundamisega ja sellega kaasnevat vastutust. "See paneb kahtluse alla eneseregulatsiooni tõhususe ja näib, et alkoholi turunduse regulatsioon peakski toimuma käskude ja keeldude kaudu," ütles Noormets.

"Pakkumine vastab seaduses alkoholireklaamile kehtestatud nõudmistele ning allahindlust ega otsest üleskutset alkoholi tarbimisele seal ei esine. Samuti on olemas vajalik hoiatustekst," selgitas Martin Kõiva cherry.ee-st.