Agentuuri käive oli eelmisel aastal 10,609 miljonit eurot. Selle näitaja poolest järgnesid Media House/MEC 8,310 ja Mediabroker/Starcom/MEC 7,664 miljoni euroga.

Inspired Universal McCann OÜ kommunikatsioonijuhi Marleen Taremaa hinnangul on nende edu alus elustiiliuuringute edukas rakendamine klientidele meediastrateegiate loomisel ning iseseisva digitaalmeediaüksuse omamine.

Tema sõnul pakub meediaagentuur tänapäeval klientidele eelkõige infot, kus, millal ning millises mahus nad peaksid oma kliente läbi reklaami kõnetama. "Tänapäeva turundusmaailmas ei piisa ainult teadmisest, kes on su sihtgrupp. Veelgi olulisem on mõista, mil viisil nad käituvad ning kuidas neid tabada. Suudame hästi mõista tarbijat ning rakendada erinevaid uuringumeetodeid vajaliku info kogumiseks ja analüüsimiseks," kirjeldab Taremaa. Tulemuseks on tema sõnul väärt tööriistakast, mille toel sünnivad sihitud turunduskampaaniad.

Eelmisel aastal aitasid Taremaa sõnul konkurentide ees märkimisväärset edumaad kasvatada just pühendumine sihtgrupiuuringutele ja tulemuste mõõtmisele. Äritulemuste paranemist ennustab ta maailmas valitsevate trendide põhjal ka tänavuseks.

Juba enam kui 50 aastat maailma reklaamiturgu analüüsiva Interpublic Grup-i hinnangul kasvavad tänavu investeeringud meediapindadesse 6,5 protsenti. Maailma majandus on tõusuteel ning see loob positiivse fooni kogu reklaamituru investeeringutele. "Oma rolli mängivad siin ka rahvusvahelised suurvõistlused nagu Sotši OM ning Brasiilias toimuv jalgpalli MM aga ka Euroopa Parlamendi valimised. See kõik mõjutab positiivselt meediapindadesse tehtavate investeeringute mahtu," lisab Marleen Taremaa.

Inspired Universal McCann OÜ on sajaprotsendiliselt Eesti ettevõte ning kuulub Eesti Meediaagentuuride Liitu, mille käive moodustab ligi 70 protsenti Eesti reklaamituru kogukäibest. Tänavu 10-aastaseks saav ettevõte sõlmis 2009 aastal lepingu rahvusvahelise meediaagentuure ühendava ketiga Universal McCann. Ettevõtte käive 2013. aastal oli 10,6 mln eurot.