Sellele aitasid eelkõige kaasa madalamad intressikulud tulenevalt madalamast EURIBORi määrast kui ka laenukohustuse langus.

Aasta viimast kvartalit jääb iseloomustama vaidlus konkureeriva meediaettevõttega Eesti Meedia ühisettevõtete omandit puudutava väljaostuõiguse realiseerimise osas. Ekspress Grupp on üheselt seisukohal, et AS Eesti Meedia on väljaostuõiguse tekkimisest alates takistanud poolte vahel sõlmitud lepingu seaduste järgset täitmist. Ekspress Grupp ootab arbitraazimenetluse abil nimetatud vaidluse positiivset lõpptulemust ettevõttele 2014. aasta teises pooles. 

„Aastat kokkuvõttes saame olla uhked meie digitellimuste arvu kasvu üle, mis aasta lõpus lähenes nii Eesti Ekspressi kui ka Eesti Päevalehe puhul pea viie ja poole tuhande tellijani. Digitellimuste arv kõigist Eesti Päevalehe ja Eesti Ekspressi tellijate arvust kokku moodustab enam kui 21%. Läti online arengus peame oluliseks sammuks suvel omandatud lastevanematele suunatud portaali Calis.lv. Lisaks online vertikaalide lansseerimisele sõlmisime aasta lõpus lepingu ka reklaamivõrgustiku Adnet omandamiseks, mis tegutseb kõigis Balti riikides ning mille omandamisega suurendame me Ekspress Grupi poolt müüdavate ja vahendatavate online keskkondade arvu oluliselt. Samuti astusime me agressiivseid samme videotoodete turuletoomise osas kõigis Balti riikides. Delfi on kujunenud online keskkondade hulgas Baltikumi suurimaks reaalajas telepilti tootvaks ja edastavaks ettevõtteks. Videotoodangu monetariseerimine saab olema 2014. aasta kõige suurem väljakutse kõigis Baltikumi riikides," on kirjas ettevõtte börsiteates.

Positiivsematest sündmustest tasub esile tuua Eestis uue sooduspakkumiste keskonna zave.ee lansseerimist detsembris, millise käivitamine Lätis ja Leedus leiab aset 2014. aasta esimeses kvartalis. Portaali eesmärk on pakkuda kasutajatele interneti vahendusel ülevaadet suuremate jaekaubandusettevõtete poolt pakutavatest sooduspakkumistest, mida kasutajad seni olid harjunud saama trükitud otsepostina oma postkastidesse.

„Samuti peame arvestatavaks saavutuseks seda, et Delfi Eesti nädalane kasutajate arv internetibrauserite arvestuses ületas vahetult enne jõule suurima konkurendi vastavat numbrit rohkem kui 200 tuhande võrra, mis viimati leidis aset 2008. aastal. Delfi Läti tõusis aasta viimases kvartalis nii novembris kui detsembris Läti suuruselt teiseks internetikeskkonnaks, ületades kasutajate arvu poolest esimest korda kohaliku sotsiaalvõrgustiku Draugiem."