General Motorsi (GM) autodes leitud vigu seostatakse juba 12 liiklussurmaga.

GM ei ole aga ainuke tootja, kes on viimasel ajal pidanud autosid tagasi kutsuma. Honda teatas, et viga avastati populaarse Odyssey mudeli 2004. aastal toodetud autode juurest, see puudutab 800 000 autot. See on selle mudeli puhul juba kolmas tagasi kutsumine aasta jooksul. Fiat Chryslergi pidi hiljuti tagasi kutsuma 18 000 uut 500L mudelit, murekohaks käigukast.

GM-il kulub vigade parandamiseks tõenäoliselt 300 miljonit dollarit. Lisaks peavad nad selgitama, miks nad 2004. aastast saati midagi ette ei ole võtnud. Just siis saadi probleemidest teada.

GM-i vastu on esitatud ka hagi. Texase föderaalkohutusse pöördusid autoomanikud, kes väidavad, et nende autod on tänu GM-i suutmatusele vigu kõrvaldada kaotanud oma väärtuses oluliselt. Hagis on öeldud, et ettevõte tekitas teadlikult „mõistusevastaselt ohtliku" olukorra kõigile autojuhtidele.

GM on aga vanemate juhtumite osas immuunne. Nimelt läks ettevõte 2009. aastal pankrotti ning seejärel tekkis uus juriidiline keha. Eelmise kehaga läksid „hauda" ka igasugused nõuded.

Selge on aga see, et General Motorsi maine on saanud tõsiselt kahjustada.